Re: IE 7 [proxy]

Autor: borowik <borowikWYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 10:48:23 MET DST

> HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
> Settings.
> "ProxyEnable" = powinna mieć przypisaną cyfrę 0 oraz wartość ciągu
> "ProxyServer" wykasuj, plus EnableAutoProxyResultCache = 0
> To samo zrób w HKLM

Zrobilem jak wyzej na koncie zwyklego usera i admina. Niestety po ponownym
zalogowaniu wpis "ProxyEnable" ma wartość 1 i znowu pojawia się wpis
"ProxyServer" z przypisanym adresem serwera proxy.
Nadmienie, ze polecenie proxycfg daje mi ponizszy rezultat:
 HKEY_LOCAL_MACHINE\
   SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Connections\
     WinHttpSettings :

 Dostep bezposredni <nie serwer proxy>

Pewnie przy logowaniu na konto IE pobiera ustawienia dot. polaczenia z netem,
tylko skad...?

borowik