Re: zmiana czasu systemowego

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 23:04:17 MET DST

W artykule <g7cn2s$oca$1@inews.gazeta.pl> detox napisał(a):

> Bo mam upierdliwa ksiegowa ktora cofa date aby moc grzebac w systemie
> ksiegowym ktory nie ma opcji zmiany daty. (moduł finansowo-ksiegowy)

No to zmieńcie ten system. Wybacz, ale przez "kilka" FK się przeplątałem
i nie znam żadnego, który nie miałby opcji zmiany daty.
Poza tym daty "cofa się" aby wyświetlić dokumenty z poprzednich
dni/miesięcy/lat. Jest to podstawowa funkcjonalność programu.
A przy wprowadzaniu danych, niech wprowadza dane na bieżąco, a
nie po tygodniu - wówczas jest to jej wina.

U mnie księgowość na początku też _musiała_ mieć możliwość zmiany dat,
aż nauczyła się wprowadzać dane na bieżąco do systemu. I nagle
potrzeba (obowiązek posiadania) zniknęła.

Jacek