Win XP 2 drukarki i DOS

Autor: Barto <XXXujciu_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 14:06:50 MET DST

Witam

Piałem tu już kiedyś na temat Win XP, drukarek sieciowych i drukowania z
DOS. http://42.pl/u/PGo

Znowu mam podobny problem, ale od początku. Na komputerze z WinXP mam
program dosowy który drukował na drukarce sieciowej (HP 4200n) podmapowanej
na port LPT1 wszytko działało OK. Teraz muszę na tym samym kompie uruchomić
kolejny program dosowy i puścić wydruki na kolejną drukarkę sieciową tym
razem OKI 3321 (podłączoną poprzez sprzętowy serwer wydruku) i tu zaczęły
się problemy. Wydruki na igłówkę idą bez problemów (obecnie podmapowana
jest pod port LPT1) natomiast wydruki na drugą drukarkę (hp4200n)
podmapowaną pod LPT2 już nie i to nie tylko z DOS ale również z Windows.

Czy Windows ma jakiś problem z dwoma drukarkami sieciowymi przypisanymi pod
porty LPT? Bo gdy wyłączę jednej z drukarek "Buforowanie drukarek" to
wszystko działa dobrze (oprócz wydruków z DOS na tą drukarkę)

Nauczony wcześniej, że programy dosowe mają problem z wydrukiem na drukarkę
sieciową podmapowaną pod nie istniejący fizycznie port LPT wsadziłem
dodatkowy port LPT na PCI.

Ma ktoś jakiś pomysł?

--
Barto