IE 7 [proxy]

Autor: borowik <borowikWYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 09:24:34 MET DST

Witam,

mam problem z przegladarka IE. W opcjach internetowych wpisany mam adres serwera
proxy, z ktorego wczesniej korzystalem. Obecnie polaczenie z netem odbywa sie
bezposrednio bez serwera proxy. Usunalem wiec adres serwera i odznaczylem "Uzyj
serwera proxy dla sieci LAN" z zakladki "Ustawienia sieci LAN" w opcjach
internetowych. Usunalem rowniez wpisy w rejestrze z nazwa serwera proxy.
Niestety po restarcie systemu w opcjach internetowych znowu pojawia mi sie adres
serwera i zaznaczona jest opcja "Uzyj serwera proxy dla sieci LAN".

Czy ktorys z forumowiczow mial podobny problem? Jesli tak, to proszę o pomoc.

borowik