Re: dcdiag zgłasza błąd a serwer się wiesza...

Autor: vV. <pjanista_at_op.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 08:33:30 MET DST

> widze ze google zwraca duzo wynikow - skorzystaj
>

> piotrek

Też widzę. Tyle że mimo dużej liczby zwracanych wyników
nie ma tam niczego sensownego, co odnosiłoby się
do mojego problemu - najczęściej jakieś niedokończone
wątki na różnego rodzaju forach.
Pisałem przecież, że w sieci już szukałem (zresztą - wciąż szukam)
i rozwiązania problemu nie znalazłem.
Jeśli Ty znalazłeś, to może podzielisz się choćby linkiem...?

Pozdrawiam,
vVojtek
www.frozentime.prv.pl