Przenosiny systemu na inny dysk

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Fri 30 May 2008 - 11:07:29 MET DST

Witam

Mam XP Prof na dysku 320GB SATA, poza tym mam RAID0 i tam tez mam system,
taki rezerwowy, zapasowy (ostatnio mnie uratowal podczas inwazji rootkita
na glowny system)
No i dokupilem teraz dysk 500GB, z poziomu systemu na RAIDzie skopiowalem
na niego system z dysku 320GB (za pomoca PQMagica).
Potem wylaczylem kompa, zamienilem miejscami dyski (porty na MOBO), w
biosie wybralem start z tego 500GB i ..zonk. Startuje niby z niego (plik
boot.ini jest na 100% z 500ki) ale ostatecznie laduje sie system z tej
starej 320ki. Czemu tak sie dzieje?
Jak uruchomic system z 500tki?

pozdrawiam
Norbert