Instalacja nienadzorowana... częściowo

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 29 May 2008 - 20:06:33 MET DST

Witam,
chciałbym zrobić płytkę z instalacją WindowsXP w trybie nienadzorowanym,
ale częściowo. Interesuje mnie instalacja nienadzorowana w trybie
graficznym - będąc w trybie tekstowym chciałbym mieć pełną kontrolę nad
procesem instalacji. Instalacja za każdym razem będzie typu "clean
install" - użycie pliku winnt.sif z bootującej płyty CD.

Chodzi o to, abym mógł wykonać następujące (w razie potrzeby) czynności
bootując system z tej płyty:
1. Uruchomienie konsoli odzyskiwania (ASR).
2. Uruchomienie konsoli ratunkowej.
3. Możliwość ręcznego partycjonowania dysku.
4. Wybór partycji na której mam zainstalować system.
Reszta procesu instalacji (w trybie graficznym) powinna być właśnie w
trybie nienadzorowanym (odpowiedzi w podawane z pliku winnt.sif).

Najbardziej zależy mi na opcjach: 3 i 4. Z pierwszych dwóch mogę
zrezygnować.

Takiej opcji instalacji "Menedżer instalacji" nie udostępnia przy
tworzeniu pliku odpowiedzi - może da się to ręcznie ustawić?

Pytanie bonusowe: Czy instalacja RIS udostępni mi taką możliwość?