Re: Myślicie że używanie komputera jest proste?

Autor: Tomek <x_at_y.z>
Data: Wed 28 May 2008 - 08:05:55 MET DST

Sempiterna pisze:
> Do czasu, aż system przerotuje pojemność przeznaczoną na kosz... i wtedy
> wiadomo co...

Oczywiście że wiadomo. Baba poleci do dyrektora, że jej trzeba kupić nowy komputer bo ten się zepsuł
a informatyk jest gupi.

btw: Czy obecnie na podstawowych szkoleniach z obsługi windowsa ludziom mówi się co to jest plik,
jak wygląda struktura plików na dysku, co to jest ścieżka? Z moich obserwacji wynika, że dobrze
ponad połowa użyszkodników nie ma ukształtowanego pojęcia pliku (ale np. w excelu potrafią pokazać
tricki o których ja sam nie wiedziałem). Ja bym pogonił takich najpierw konsolą, cd, mkdir, rmdir
itp. - to może by w końcu zatrybili...