??czenie plik?w cmd.exe a polskie znaki

Autor: Marek <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 May 2008 - 21:39:08 MET DST

Witam,

Czy kto? mo?e mi poda? sk?adni? jak si? ??czy pliki w Windows ? (XP +)

W pliku .cmd mam co? takiego

----------zlacz.cmd-----------------
type "????????????.txt > "????????.txt"
type "????????????.txt > "????????.txt"

Je?li jestem w okienku CMD i wydam te polecenia to wszystko jest ok - nie
mam ?adnych krzak?w, ale je?li uruchomi? to wszystko z pliku "zlacz.cmd"
dwukrotnie klikajac na niego to jest jaka? pomy?ka na ekranie.

Program (cmd) nie wy?wietla ?adnych znak?w i w zasadzie interpretuje plik
jako ci?g krzak?w !

Wiem ?e jest jeszcze wariant z copy /b plik1+plik2+plik3.... ale ja mam za
d?ugie polecenia i system nie mo?e zinterpretowa? polecenia :)

Co jeszcze mog? wykorzysta? ? Dodam, ?e nie wchodzi w gr? ?adna modyfikacja
systemu, parametr?w i u?ywanie innych narz?dzi - to polecenie ma dzia?a? na
ka?dym systemie Windows XP wzwy?, bez ?adnych modyfikacji oraz na ka?dej
wersji j?zykowej (oczywi?cie w wersji PL b?dzie ????, a w niemieckiej
umlauty)

Jak w takim razie wykona? tak? PROST? czynno?? ?

btw,
VB nie chc? w to miesza?

--
 Systems administration, maintenance, programming and consulting.
 http://www.freelancer-it.org