Re: Tapeta Windows- jaki format BMP?

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Mon 26 May 2008 - 11:07:13 MET DST

Wiktor S. napisał(a):

> Może po prostu NOWSZEJ, a ImageMagick nie aktualizuje daty pliku?

Aktualizuje. To nie to.

> Windows potrzebuje nieskompresowanej bitmapy BMP.

Jednak jak się okazuje, nieskompresowana bitmapa bitmapie nie równa.

Znalazłem rozwiązanie na http://www.imagemagick.org/Usage/formats/

"If you have an older program cannot read the default BMP4 images written by
ImageMagick, (for example a Windows Background Image), you can enforce the
generation of a BMP3 format image using...

        convert image BMP3:image.bmp

This format should have no transparency and should be a 'printable image',
whatever that means. In other words 'Windows' compatible."

Teraz już moje rozwiązanie może być całkowicie F/OSS :-)

--
Dominik (& kąpany)