Re: Trwa przygotowywanie połączeń sieciowych...

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Sun 25 May 2008 - 22:20:02 MET DST

On 25 Maj, 21:23, adam9870 <adam9...@gmail.com> wrote:

> Miałem podobny problem i pomogło dopiero wyjęcie na chwilkę kabelka
> sieciowego z karty. Warto przy tym również sprawdzić zaawansowane
> ustawienia połączeń, w szczególności parametry dotyczące serwerów DNS.
>
> Zerknij:http://support.microsoft.com/kb/316710/pl
>
> Czy komputer pracuje w sieci lub jest jej członkiem?

raczej nie pracyje w sieci bo w ustawieniach sieciowych pozostawłem
tylko TCPI, a wyrzuciłem bodajże network group, natomiast jest
podłączony do sieci hyperion

odłączenie kabelka sieciowego nic nie dało, w kompie są dwie karty
sieciowe (jedna w płycie głównej), zawsze\dziła tylko jedna,
nieużywana jest wyłączona

parametry są automatyczne jak były