Cacls - ustawienie praw dostepu

Autor: Gabriel <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Sun 25 May 2008 - 14:27:32 MET DST

Witam serdecznie
Mam problem z ustawieniem praw dostepu na koncie usera (konto limitowane) do
pliku znajdujacego sie w katalogu c:\windows

1. Ustawiam prawa: cacls "c:\windows\plik" /E /G "nazwakonta":F
Robie to na koncie admina.

2. Loguje sie na konto usera - wszystko ok.

3. Loguje sie na konto admina (plik jest kasowany i zakladany od nowa w tym
samym katalogu, z identyczną nazwą - na operacje kasowania nie mam niestety
wplywu, nie mam wplywu na polozenie pliku)

4. Loguje sie na konto usera - user nie ma dostepu do pliku.

W jaki sposob zalozyc prawa, aby uzytkownik "nazwakonta" majacy uprawnienia
ograniczone, mial utrzymane nielimitowane uprawnienia dostepu do tego pliku?

System Win XP, ale problem pewnie bedzie dotyczyl calej rodziny 2000/NT/XP

--
Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik