Re: Nie wczytuja sie niektore obrazki GIF

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 21 May 2008 - 22:02:06 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:g0vss8$o4m$1@opal.icpnet.pl...

> Tylko że soft to własnie instrukcje dla sprzętu (procesora) :) Problem
> leżał w nieprawidłowym wykonywaniu pewnych sekwencji instrukcji.

Rozumiem, co mi chcesz powiedzieć, tak, soft, to zbiór instrukcji, itd.
Mnie chodzi o głębszy problem - słyszałem/czytałem, nie wiem, czy dobrze
to nazwę, o mikroprogramach, ale w takim kontekście, jakby to miało być
firmware dla procka, dla jego poszczególnych części - przychodzi
instrukcja od softu, a mikroprogram w procku realizuje jej zadania... i
że można taki mikroprogram w specjalny sposób zmienić. To kupę czasu
temu było, więc po pierwsze nie wiem, czy źródło nie łgało wierutnie, a
także, czy ja właściwie zrozumiałem czytany tekst...

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.