Re: Nie wczytuja sie niektore obrazki GIF

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 21 May 2008 - 20:30:33 MET DST

Osoba podpisana jako Pacio <paciotest_usun@op.pl> w artykule
<news:g11olb$dnr$1@inews.gazeta.pl> pisze:

> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:g0vgls$jln$1@mx1.internetia.pl...
> Wylaczylem firewalla i antywira,

Jakie to programy? W niektórych przypadkach nie wystarcza wyłączenie, pomaga
dopiero kompletne odinstalowanie.

> system pokazal ostrzezenia, ale nic to
> nie pomoglo.

Nie mogło pomóc, jeśli uszkodzone pliki pozostały w cache'ach przeglądarek.
Wyczyść pliki tymczasowe przeglądarek i spróbuj jeszcze raz.

> Moje lacze to ADSL z Netii, raczej nie idzie przez zadne proxy.

A nie idzie przez żaden router w sieci lokalnej? Może tam coś buforowało?

> Dodam, ze odpalalem dzisiaj Ubuntu z plyty i tam wszystko jest w porzadku.

Czyli już nie dojdziesz, co spowodowało błąd, jeśli to było poza Twoim
komputerem.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)