Re: Nie wczytuja sie niektore obrazki GIF

Autor: Pacio <paciotest_usun_at_op.pl>
Data: Wed 21 May 2008 - 20:19:33 MET DST

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:48334268@news.home.net.pl...
> Podejrzyj uszkodzony plik przez F3, czy nie zawiera tekstu... (lub
> krzaków, innych, niż właściwy obrazek)
> Przy dłuższych plikach tekstowych Irfan wywali out of memory - pliki
> tekstowe renderuje jako grafikę bitmapową. Także przy uszkodzonym nagłówku
> potrafi sie zachować różnie.

Akurat ten obrazek, ktory dalem jako przyklad, ma okolo 130KB po sciagnieciu
przez Total Commandera i nie wyglada jakos podejrzanie inaczej.
Sa jednak takie przypadki, ze sciagniety GIF ma tylko 13 bajtow - naglowek
"GIF89a" i kilka krzaczkow po nim.

Wylaczenie FW i AV nic nie daje, a pod Ubuntu uruchomionym z plyty wszystko
dziala tak jak trzeba.

--
Pozdrawiam
Pacio