Laptop->XP Prof->SATA driver->...kicha

Autor: poli <300ton.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 May 2008 - 19:05:42 MET DST

Witam.

Nie jestem pierwszy, który ma taki problem. Ale wygooglane sposoby nie
działają.
Laptop jakowyś ActiveBook, nie mam pojęcia co to , bo jestem w kontakcie
telefonicznym i to z Wyspami a po drugiej stronie niestety laik.
Cudo to ma zainstalowaną Mandrivę ale ma być XP prof. Wysłałem wcześniej
spreparowaną płytkę, nLitem dograłem sterowniki z oryginalnej płytki
(wskazałem cały folder zawierający je) i na dodatek ServicePack 3.
Niestety wciąż nie widzi dysku i żąda dyskietki, której oczywiście nie ma.
Poszukiwałem (wirtualnie) opcji w BIOS wyłączającej SATA, bądź AHCI niestety
żadna opcja dotycząca SATA nie dała się zmienić.

Ma ktoś z Was jakiś pomysł? Może zrobiłem jakiś błąd przy preparowaniu
płytki, jesli tak to prosze o radę zrobię jeszcze jedną.

A, ha podłączony pendrive widziany jest przez instalatora, ale sterownik na
płycie jest w formie pliku .exe a nie ma w zasięgu komputera, który ma
jakiekolwiek urządzenie na SATA by można było same pliki *.sys zgrać z niego
na pena.

Czekam rady.
pozdrOOfka
   poli.