Windows server 2003 - wersje

Autor: Sailor <sailor_at_SPAMsih.pl>
Data: Wed 21 May 2008 - 09:23:34 MET DST

Z Windows server 2003 potrzebuje wylacznie Windows Media Services. Inne
uslugi serwera nie sa mi potrzebne. W MS i u jego sprzedawcow nic nie moge
sie dowiedziec, ktore tansze wersje serwera maja potrzebna mi usluge.
Lub czu mozna do taniego "golasa" doinstalowac WMS.
Moze ktos podpowie?

Drugie pytanie to juz nie NT ale moze....
Chodzi o Windows Server 2008 i oczywiscie o Windows Media Services.
2008 wychodzi chyba w 4 wersjach od 300 euro po ponad 2000 euro.
No i znowy kolomyja - MS nie udziela informacji, ktora wersja co ma.
Wiem ze najtansza mam jedynie serwer WWW, ale czy mozna doinstalowac
sciagniety (nieodplatny - chyba) WMS dla 2008?

B.