Re: Driwer do karty dżwiękowej CT5803 na chipie es1373 potrzebny

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 19 May 2008 - 11:32:44 MET DST

Dnia Sun, 18 May 2008 14:16:07 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> (Dżwiękówka Creative CT5803 na chipie es1373, potrzebny driver do XP)

Akurat... Miałem dwie jednakowe na wygląd karty, jedną wetknąłem do kompa i
usiłowałem uruchomić a drugą miałem na biurku i wg. niej szukałem
sterowników :) Byłem bardzo zdziwiony że wetknięta karta nie ruszyła na
windzianych sterach - przecież SB mają wsparcie w windzie :) No i dziś się
okazało że ta na biurku to owszem, jest soundblaster CT5803 na chipie
ES1273 ale już ta w kompie nie - jest tam CT4810 na zupełnie innym chipie
Creative. Stąd brak wsparia w XP i dlatego te stery które udało mi się
ściągnąć meldowały że nie wykrywają nic soundblasterowego w kompie. A ja z
oślim uporem szukałem kolejnego sterownika... Oj, dałem plamę :)
Stąd nauka - jak ci coś nie wychodzi - idź spać, jutro ci napewno wyjdzie
:)

--
Jacek