Logowanie z wpisaniem Loginu i Hasła - Vista Bussines

Autor: SiTeK <rs_zapas__at__o2.pl>
Data: Mon 19 May 2008 - 07:48:40 MET DST

Witam !!

Nie znalazłem Polskiej grupy Vista, więc piszę tutaj.

Problem jest taki zarządzam małą pracownią (4 maszyny). Postawione na
Viście, logowanie lokalne, na każdej maszynie 10 kont w tym admin, i
opiekun oraz 8 z ograniczeniami.
Na dwóch musiałem postawić system od zera. Udało się działają, jesty
tylko jeden szkopuł. Nie potrafię zmienić ustawień okna logowanaia żeby
nie trzeba było wybierać z 10 obrazków usera tylko żeby wpisać nazwę i
hasło.

Jak to ustawić i gdzie?
Dziekuję.

--