Re: Połączenie dial-up po wyjściu ze stanu wstrzymania.

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 17:25:34 MET DST

Użytkownik "Jarek" <nospam.djberg@wp.pl> napisał w wiadomości
news:3mst24ps362kn6amkbi9unv9h8i76jv8kr@4ax.com...

> Dzięki za zainteresowanie :) Znalazłem rozwiązanie. Program
> AutoConnect :)

No - i super: O czymś takim myślałem :)
Choc trochę mi nie daje spokoju myśl, że to sie powinno dać zrobić
systemowo... ale cóż, najważniejsze, że chodzi.
Ja, jak sobie zbuduję centralę telefoniczną (poważnie, jestem na etapie
projektowania), taką małą na kilka numerów, to pobawię się w temacie.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.