Re: 4 rdzenie co na to Win XP ?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 16 May 2008 - 17:01:26 MET DST

W artykule <g0joo8$5d6$2@inews.gazeta.pl> Piter napisał(a):

> Wydaje się to śmieszne dopóki nie zobaczysz. Piszesz treść wiadomości w
> okienku GG dusisz wyślij a wiadomość wysyła się po minucie :(

A brałeś pod uwagę, że przy takim niestandardowym (dużym) ruchu
do serwerów GG, to one mogą Ci opóźniać i nawet blokować transmisje
uznając Cię za spamera?
Piszę serio. Bo już takie cyrki w ich (zespołu GG) widziałem, że
niewiele może mnie zaskoczyć.

PS: ponadto poważnie - spróbuj choć na 1 dzień zablokować reklamy
w GG. Jestem niemalże pewny, że o co najmniej 50% spadnie obciążenie
CPU.

Jacek