Re: otwieranie linków w (nie)zmaksymalizowanych oknach

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 14 May 2008 - 21:18:16 MET DST

In news:0cdd.00000109.482b39cc@newsgate.onet.pl,
*...piiit...* <fexel@op.pl> typed:
> Witam.
>
> Podczas przeglądania stron www, gdy klikam na jakiś link i otwiera on się
> w nowy oknie, to okno to nie jest zmaksymalizowane.
> Jak zrobić aby otwierane linki w nowych oknach były zmaksymalizowane (na
> cały ekran).
> Wiem na 100% że tak można zrobić bo kiedyś tak miałem.
>
> Chodzi o system Windows XP.

Wejdź do rejestru,
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main
usun wpis w prawym oknie "Window_Placement"
Restart kompa, teraz po zaladowaniu otworz IE (beda okienka
male),Trzymaj shift i rozciagaj okno na wszystkie strony do ulubionego
rozmiaru, klinij na linku otworz w nowym oknie i tez rozciag, mozesz
dalej klikac i tak rozciagac.
Jak skonczysz to zwolnij Shift i kliknij w menu Plik /zamknij IE.
Wejdz do opcji folderow >widok >zaptasz zapamietaj wyswietlanie ...,
zastosuj.
Możesz również wylaczyc otwieranie na full:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main
Ciag "FullScreen" zmienic z "yes" na wartosc "no"
oraz
HKEY_CURRENT_USER\Console
"FullScreen"= zmień na 0

lub IE New Window Maximizer - http://www.jiisoft.com/

http://groups.google.pl/group/microsoft.public.pl.internetexplorer/browse_thread/thread/a492974f1bd8bd2a/e1d8f448378a8a5f?lnk=st&q=IE7.0+rozmiar+okna+po+uruchomieniu%2C+przesuni%C4%99cie+paska+adresu&rnum=1#e1d8f448378a8a5f