Re: problem z dyskami pod xp sp3

Autor: Andrzej Guziak <aguziak_at_post.pl>
Data: Sun 11 May 2008 - 23:45:28 MET DST

> Takie są domyślne uprawnienia do głównych folderów partycji w
> Windows XP z SP2. Zwykły user nie ma tam czego szukać, a już
> z pewnością nie powinien tam zapisywać żadnych plików.

Bez przesady. Może nie napisałem wyraźnie ale nie chodzi tu o dysk
systemowy.
Mam w kompie więcej niż jeden i o ten więcej chodzi, drugi fizyczny dysk,
logicznie D:\.
Tak dokładnie to jest to dysk w kieszeni (wymienny) i dlatego jak trzeba to
chodzi jako
drugi pod windą albo jako systemowy Linux.

Oczywiście, że "normalnie" można zapisywać do głównego katalogu i przed
instalacją Linuxa
i późniejszym formatowanien ntfs tak było.

Pozdrawiam
Andrzej Guziak

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.ms-windows.winnt