Re: Zamiast Windows Media Player? win2k media strumieniowe

Autor: Jędrek <spam_at_przecz.pl>
Data: Fri 09 May 2008 - 19:03:02 MET DST

"Pink" news:19zbie1t4ttit$.dlg@bornlivedie.net

> Tak, VLC odtwarza strumienie.
> Plik -> Otwórz strumień sieciowy... -> HTTP/HTTPS/FTP/MMS ->
> mms://live.streaming.neostrada.pl/tvn24

A jest możliwość integracji VLC (lub innego normalnego programu) z
przeglądarką tak aby po wejściu na stronę z automu ładował się program do
odtwarzania? A nie ciągle mi beczało, że WMP jest konieczny - tak wiem można
to wyłączyć w zaawansowanych.
Jak mam sprawdzić jaki jest bezpośredni link do strumienia?
Skąd wziąłeś ten: mms://live.streaming.neostrada.pl/tvn24 ? Bo jak widzę
tylko twój link działa w VLC
Podanie samego adresu http://neostrada.pl/tpsa/run?n=msi_wiadomosci_tvn24
gdzie zgłaszać się ma WMP nic nie otwiera w VLC.
Pomijam sprawę, że nawet próba pobrania nowszej wersji WMP konczy się dla
win2k kleską, bo wywala błąd :D Zapewne automatyczne instalowanie nowego WMP
kieruje do linku WMP11 który pod win2k nie działa.
Czyli zmuszony jestem do WMP?
Zastanawiam się jak te linki działają ludziom pod linuxem czy tam jest
obsługujący te strumienie odtwarzacz?