Re: Wymiana pamięci - problem z Hibernacją (WinXP SP2)

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Fri 09 May 2008 - 15:45:36 MET DST

> System: WindowsXP SP2 EN
> Sprzęt: laptop HP Pavilion DV6640
>
> Problem po częsci na grupę sprzętową, ale to jednak jakiś problem
> z OS :-)
>
> Po wymianie pamięci (2x512 na 2x1024) pojawił się problem z Hibernacją.
> Po przejściu do ostatniego segmentu postępu hibernacji co 2-3 przypadek
> pojawia się 'nieoczekiwany błąd';
> - na dysku wystarczająca ilość miejsca
> - nic innego nei zmieniałem
> - pamięci obsługują dobrze tą płytę, przetestowałem je różnymi memtestami,
> system (poza hibernacjÄ…...) jest stabilny.

> [...]

Ten bład w SP2 jest zanany i dawno już poprawiony.
Producent tego systemy wszyskie swoje poprawki umieszcza na stronie
http://support.microsoft.com
Wystarczy tam wejśc i poszukać odpowiednie rozwiązanie.

Poprawka dla problemów z hibernacją znajduje się na stronie:
http://support.microsoft.com/kb/909095

Wcześniejszą poprawke podobnego problemu znaleźć można na
http://support.microsoft.com/kb/330909

--
Pozdrawiam