Problem z podłączaniem do domeny AD

Autor: Marcin <h5k_at_o2.pl>
Data: Fri 09 May 2008 - 14:22:32 MET DST

Witam,

Mam taki o to mały problem,

Na serwerze AD jest 10 przykładowych kont należących do tej samej
grupy uprawniającej do podłączenia stacji do domeny

konta są IDENTYCZNE, zakładane wg jednego schematu w jednym czasie i
teraz...
wykonałem na swojej stacji podłączenie do domeny z konta kolegi,
stacja zarejestrowała się poprawnie, odłączyłem ją i próbowałem
podłączyć ponownie przy użyciu swojego konta, niestety... tu pojawia
się problem, otrzymuję komunikat "Odmowa dostępu" - inną stację mogę
podłączyć bez problemu korzystając ze swojego konta.
Reasumując,

- konto jest poprawnie skonfigurowane (testowane na innych stacjach)
- stacja też jest ok (przy pomocy pozostałych 9 kont mogę podłączyć
stację do domeny)
Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?

z góry dzięki za pomoc