Re: Wymiana pamięci - problem z Hibernacją (WinXP SP2)

Autor: mkonst <mkonstNOSPAM_at_et.put.poznan.pl>
Data: Fri 09 May 2008 - 09:15:00 MET DST

DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl wrote:
> System: WindowsXP SP2 EN
> Sprzęt: laptop HP Pavilion DV6640
>
> Problem po częsci na grupę sprzętową, ale to jednak jakiś problem
> z OS :-)
>
> Po wymianie pamięci (2x512 na 2x1024) pojawił się problem z
> Hibernacją. Po przejściu do ostatniego segmentu postępu hibernacji co
> 2-3 przypadek pojawia się 'nieoczekiwany błąd';
> - na dysku wystarczająca ilość miejsca
> - nic innego nei zmieniałem
> - pamięci obsługują dobrze tą płytę, przetestowałem je różnymi
> memtestami, system (poza hibernacjÄ…...) jest stabilny.

> [...]

To ja się podłączę pod ten wątek. Mam to samo po wymianie pamięci 256 na
512. Compaq Evo N1020v.
Nie zgłasza żadnego błędu ale nie hibernuje. Wymianę pamięci robiłem mając
Win2000.
Po instalacji nowego systemu WinXPpro nadal hibernacja w większości
przypadków nie działa (czasem się zahibernuje).

--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl