Re: Czy można udostępnić drukarkę dla wszystkich? [dlugie]

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Fri 09 May 2008 - 07:56:19 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> O tym właśnie przed chwilą pisałem. Czyli o różnicy pomiędzy 'control
> userpasswords' a 'control userpasswords2'.

Niezależnie od tej różnicy jak widać na załączonych obrazkach zmienia się to
_w obu miejscach_ (nie było gościa- jest gość- okno po lewej).

BTW na moim systemie zarówno po control userpasswords
jak i control userpasswords2 otwiera się to samo okno zarządzania
użytkownikami (po lewej stronie screenów), a dopiero guzik Zaawansowane
na zakładce Zaawansowane (czyli zaawansowane do kwadratu) otwiera
przystawkę mmc do zarządzania użytkownikami (tak jak przez Mój Komputer/Zarządzaj).

--
Dominik (& kąpany)