Re: VPN IPSec - prośba do speców od rurek

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Thu 08 May 2008 - 21:22:18 MET DST

On 8 Maj, 20:34, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> http://www.forum.draytek.pl/viewtopic.php?t=65&highlight=netbios

rzuce okiem

> Dziwne. Powinno być pokazywane. Może kliknąłeś w strzałki >> służące do
> przewijania listy stron z połączeniami. Router to ustawienie
> zapamiętuje.

hmmm.... tak?

OK. Zestawiłem pod XP i też nie było widać LANu ale skorzystałem z
szukaj, komputery w sieci, wpisałem IP pracującej maszynki w biurze i
wlazłem na jej dysk, opaliłem film. Znalazłem nawet drukarkę i już ją
prawie instalowałem, prawie, bo nie zdzierżyłem czasu oczekiwania na
podłączenie ;-) W każdym razie hula. Tylko nie wiem gdzie w VISTA jest
"szukaj -> komputer" = po numerze IP.