Re: VPN IPSec - prośba do speców od rurek

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 07 May 2008 - 21:38:25 MET DST

On 7 Maj, 20:51, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> Dobry wybór. Jest jeszcze nowość Vigor 2920, który ma jednocześnie i
> modem ADSL, i wejście WAN.

no i dopiero teraz mi to mówisz? ;-)

> Ale zadzwoń wcześniej do serwisu Drayteka, niech Ci udostępnią testowy
> VPN, żebyś miał pewność przed zakupem że to będzie działać. Jeśli chodzi
> o protokół PPTP to gwarantuję, bo sam go używam, ale IPSec na Viście
> jeszcze nie testowałem.

Kupiłem http://www.aksonet.pl/index.php?products=product&prod_id=17 i
już zapłaciłem ;-)
Na aktualne potrzeby jest aż nadto. W każdym razie przybędą dwa
Linksysy na alledrogo ;-) Wykorzystałem wskazówki i dalej dupa z tym
VPN. Ani spod XP ani spod GreenBow na Vista. Jak nie wyjdzie na
Drayteku to przynajmniej mam print serwer i bramki VoIP. Może się w
końcu skuszę na tego typu usługi. Do tej pory łączy mi się to z
rozmową przerywaną jak na początku sieci GSM ;-)