WinXP, Intel ICH8 i Raid

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Wed 07 May 2008 - 20:44:36 MET DST

Witam!

Słuchajcie, jak to zręcznie zrobić, aby przejść z konfiguracji 1 dysk,
na 1 dysk + dwa w RAID pod WinXP ? Mam teraz system na pojedyńczym
dysku, chcę sobie zrobić RAID na dwóch pozostałych. Do tej pory pracuję
w trybie AHCI. Po przełączeniu w biosie na RAID, WinXP wywala błąd przy
bootowaniu i restart.

Myślę, żeby zrobić tak, że zainstaluję sterowniki do RAID, potem
restart, zmiana w BIOS i odpali. Ale czy na pewno? Czy da się to łatwo
zrobić i pytanie - jak? Wciągając drivery z tej dyskietki czy jakieś inne?

Pozdr,
Tomek