Problem z instalacja SP3 do XP

Autor: DFuser <dfuserNOSPAM_at_gazeta.pl>
Data: Wed 07 May 2008 - 08:43:04 MET DST

Witam!

Chciałem rano zaktualizować system instalując SP3 poprzez WindowsUpdate,
ale nie powiodła się. Zwrócił kod błędu: 0x8007F0F4.

Na stronie MS jest napisane że SP3 nie może być zainstalowany gdy w
systemie jest zainstalowany m.in. "Microsoft Shared Computer Toolkit".
Tak się składa że mam zainstalowany, chciałem odinstalować ale nie
powiodło się. Wyskakuje okno z błędem:

Ta akcja jest prawidłowa tylko dla produktów, które są zainstalowane.

Jak mogę odinstalować ten program? Dodam że nie potrzebuje go już i chcę
odinstalować. Oczywiście usunąłem wszystkie ustawienia dotyczące kont
(limity).

Napisano że rozwiązaniem problemu jest zainstalować nowszą, ale żeby
zainstalować nowszą wersję, należy odinstalować starą którą nie da się z
powodu błędu. Próbowałem znaleźć wersję instalacyjną tego starszego
programu, ale przekierowuje na tą nowszą. Co w takiej sytuacji jeszcze
mogę zrobić?

Będę wdzięczny za porady.

System, XP Prof z SP2 + wszystkie aktualizacje. Mam IE6 jakby to miało
znaczenie to mam zainstalowany oczywiście (KB944338).

Pozdrawiam DFuser