przyspieszenie hibernacji - jak?

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Tue 06 May 2008 - 23:01:19 MET DST

Pytanie jak w temacie - w jaki sposób może skrócić czas jaki
system(Win2000 Pro) potrzebuje na zahibernowanie się lub wyjście z
hibernacji? Po wymianie płyty głównej i związanej z tym reinstalacji
systemu przejście do stanu hibernacji i powrót do normalnego trybu pracy
trwa zdecydowanie dłużej niż poprzednio. O dłuższa hibernacji mi
generalnie nie przeszkadza(bo i tak po jej zakończeniu nie korzysta się
od razu z powrotem z komputera bo to bez sensu by było) o tyle czas
wyjścia z hibernacji jest obecnie na tyle długi, że w sumie chyba
załadowanie od zera systemu i zalogowanie się na konto użytkownika
krócej trwa... Po reinstalacji systemu od strony sprzętowej wszystko
wydaje się pracować normalnie(skorzystałem ze sterowników dostarczonych
przez producenta płyty) i nie bardzo mam pomysł gdzie może tkwić problem
>( Jeśli to może w czymś pomóc to płytę główną zmieniałem z Gigabyte
GA-7VRXP na MSI KT4AV.

--
Pozdrawiam	Bad Worm	badworm[maupa]post{kopek}pl
GG#2400455 ICQ#320399066