Re: Problem z usuwaniem folderow w Windows XP Pro.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 06 May 2008 - 20:57:46 MET DST

Dnia Tue, 6 May 2008 12:03:17 +0000 (UTC), Aga napisał(a):

> Cześć!
>
> Mam problem z usuwaniem folderow w swieżo zainstalowanym systemie XP Pro.
> SP3. Podczas usuwania folderow wyskakuje kimunikat "Nie można usunąć folderu
> NazwaFolderu: Katalog nie jest pusty" dopiero interwencja proglamem Unlocker
> pozwala usunąć folder. Co zrocić żeby usunąć ten problem i jaka może być
> jego przyczyna? Na komputerze ciągle pracuje Outpost Firewall Pro v6 i Nod32
> v2.7.

Widocznie jakiś proces nie zwolnił na czas uchwytu do pliku w tym
folderze. Najczęściej tym procesem jest Eksplorator Windows, a raczej
któraś z jego wtyczek np. służąca do podglądu zawartości pliku lub
wyświetlenia jego ikonki. Rozwiązaniem jest zablokowanie podglądu
zawartości plików o określonych rozszerzeniach (np. .avi).

> PS. Linux Knoppix w wersji 5 też nie radzi sobie z usunieciem folderów.

A to już zupełnie inny problem. Szczerze i gorąco odradzam manipulowanie
jakimkolwiek Linuksem na partycji NTFS, to prosta droga do utraty całej
jej zawartości.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/