Re: VPN IPSec - prośba do speców od rurek

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Tue 06 May 2008 - 19:43:04 MET DST

On 6 Maj, 12:02, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> Zacznij od zestawienia prostego tuneliku PPTP do tego routera. Klienta
> znajdziesz w Viście, nie potrzebujesz żadnych zewnętrznych aplikacji.
> Działa on tak samo jak systemowy klient w XP.

No właśnie jakoś się nie da... nie wiem już w czym problem. Dam sobie
luz chyba z tym tunelem, bo mam go już serdecznie dość. Co do tego
prostego tunelu to jest problem. Pie....y router ma wygenerowane
certyfikaty do haseł i nie ma tego jak zaimportować w winde.
Pliki .pem. Więc wezmę z domu młotek i jutro zrobie mu hard reset.

NMAP nie działa przez karty PCMCIA, bo musi mieć eth. Windows coś tam
blokuje i nie mam jak wyszpiegować swojego routera z blueconnecta ;-)

OK. Mówisz prosty tunelik. To od czego zacząć? Mój laptop pinguje się
z routerem przez dyndns. Znaczy sie mam stałe public IP za 10 zeta/m-c
od ERY i zmienne free od tepsy ;-)