Re: Automatyczne instalowanie sprzetu - jak wylaczyc

Autor: mj mj <mjx80.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 21:34:09 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Możesz napisać *po co*? Przecież to w niektórych przypadkach
> wręcz uniemożliwi normalne działanie systemu...

Otóż mój problem polega na tym, że do komputera mam podłączoną drukarkę
igłową. Na tej igłówce drukowane są tylko druki spod programu dosowego, który
jest zainstalowany na komputerze. Problem polega na tym, że jak Windows
instaluje sobie tą drukarkę automatycznie, to pod tym programem dosowym
wydruki nie są do końca poprawne. Myślę, że sprawę by załatwiło wyłączenie
automatycznego instalowania sprzętu w Windows XP.