Re: defragmentacja rejestru

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 20:31:04 MET DST

news:s2r8uehnrdc1.dlg@kwinto.prv...
> Dnia Mon, 5 May 2008 19:53:37 +0200, marfi napisał(a):
> P.S. Oczywiście, nawet nie śmiem przypuszczać, że NIE porównywałeś
> zawartości usuwanych wpisów. No gdzieżby.

???
  Oczywiście, że nie porównywałem - stwierdziłem tylko rozbieżność w
sformułowaniu: "No widzisz - i do tego służy właśnie Przywracanie systemu
obecne w XP" ze stanem faktycznym - bo jeżeli prawdą jest to co napisałeś to
bezsensem jest używanie rozrzutnie gospodarującego dyskiem "narzędzia"
Miscrosoft i lepiej użyć coś lżejszego a dającego taki sam efekt :)

--
marfi