Czy można udostępnić drukarkę dla wszystkich?

Autor: michalek <michales_at_polbox.com>
Data: Mon 05 May 2008 - 09:45:55 MET DST

Sytuacja pod Windows2000 (pewnie pod XP byłoby tak samo).
Mam w domu 3 komputery pracujące w grupie roboczej.
Komunikacja między nimi jest OK.
Ale chciałbym aby komputer, który udostępnia drukarkę (np.A)
pozwalał na korzystanie z niej wszystkim użytkownikom
z innych komputerów bez konieczności logowania się na tym A.
Teraz jest tak, że po to żeby wysłać wydruk na komputer A
trzeba mieć na nim założone konto.
Nie udało mi się znaleźć takiego miejsca, gdzie mógłbym
zaznaczyć aby z drukarki korzystał każdy użytkownik
grupy roboczej.