Re: jak duza partycja systemowa

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 04 May 2008 - 14:20:36 MET DST

Sempiterna in news:481d8a82$1@news.home.net.pl
> Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
> Tu nie więcej, niż cała mieszcząca sie w pierwszych 127 gigabajtach
> dysku...
> Jeśli będzie poza, a coś wyłączy klucz enablebiglba, to system nie
> wstanie, bo nie zobaczy tego, co ponad 127 giga.

nie odpowiedziales *po* przeczytaniu *calego* posta -> pytam o "w miare"
optymalny szacunek na zminimalizowanie systemowej,a nie o kilo dysku na nia
i wiecej nie,bo nikt nie udzwignie. Czyli *pytam* *o* *wolne* *miejsce* *na*
*systemowej* po zainstalowaniu plikow systemu. ILE "POWINNO" GO BYC.
(zmiluj sie,kurcze, czytaj post z pytaniem).

> XP-SP2 mam jedną partycję 320 GB i nie widać, aby systemowi coś z tego
> powodu dolegało.

milo mi. nie o to pytalem.

> Ale to takie luźne doświadczenia, bez
> związku z rzeczywistymi wymaganiami. A jedynie z własną praktyką.

to jestesmy w domu. im wiecej tym lepiej. Nie o to pytalem.