Re: defragmentacja rejestru

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 02:19:48 MET DST

Pink in news:1ezt6mi4949t5$.dlg@bornlivedie.net
> Dnia 2008-05-02, o godzinie 23:45:26, użytkownik *1634Racine* napisał(a) w
> wiadomości: <news:fvg22h$nja$1@news.onet.pl>
> Defragmentuje i to nawet online, a do defragmentacji pliku wymiany trzeba
> skorzystać z opcji "Boot-Time Defragmentation".

nieporozumienie stad, ze ja domyslnie pisze o wersji Lite. A lite ewidetnie
nie defr. paging files w boot-time. Nie moge znalezc,ze i rejestrow nie,ale
mam notke , ze wersja lite takze rejestrow nie defr.
No chyba, ze mozesz dac info gdzie to jest, ze lite defr. rejestry....
(tak?)
Po prostu moja nieprecyzyjnosc co do wersji.