Re: czy istnieje msnews.microsoft.com ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 01 May 2008 - 11:52:03 MET DST

"kmark" napisał:

> Napisałem pytanie na ten serwer, konkretnie na grupę
> microsoft.public.pl.windows i pytanie to nie zostało tam opublikowane.

Tam pojawiają się ze sporym opóźnieniem, a dzisiaj cenzorzy być może poszli
na pochód? ;-) W każdym razie serwer żyje, pomacany telnetem na porcie 119
raportuje, że "Posting Allowed".

> Ostatnie pytania są datowane 29.05.2008.

To raptem z przedwczoraj, natomiast odpowiedzi są z wczoraj.
Natomiast dzisiaj - cóż, niech się święci 1 Maja ;-)

JoteR