Re: problem z logowaniem do XP HE

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 30 Apr 2008 - 18:44:30 MET DST

Dnia Wed, 30 Apr 2008 17:40:01 +0200, Tomek napisał(a):

> Kiedy właśnie nie mogę zalogowac się na admina. Po uruchomieniu komputera (czy to w trybie awaryjnym
> czy normalnym) dostaję okno logowania. Niezależnie od wpisanego użytkownika dostaję komunikat "Nie
> możesz się zalogować z powodu ograniczeń konta". Użytkownicy Iwona (z prawami admina) oraz
> Administrator mieli puste hasła - jeśli w oknie logowania wpiszę jakiekolwiek hasło, to komunikat
> jest inny - nieprawidłowe hasło - więc faktycznie hasła nie ma, natomiast są jakieś ograniczenia na
> konta, których istoty do końca nie rozumiem.
> [...]

Spod Konsoli odzyskiwania możesz przywrócić plik SAM z dnia instalacji
systemu (folder \System\Repair) bądź późniejszy, wygrzebany z folderu
\System Volume Information. Patrz:
Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

Możesz też spróbować wcześniej włączyć te konta spod
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html. Być może zostały
one jedynie wyłączone.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]