Re: problem z logowaniem do XP HE

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 30 Apr 2008 - 15:41:45 MET DST

Użytkownik "Tomek" <x@y.z> napisał w wiadomości
news:fv9hpi$jh5$1@nemesis.news.neostrada.pl
> Witam,
> Usuwałem za pomocą Spybot S&D jakieś syfy z komputera(z trybu
> awaryjnego). Wyglądało na to, że usunął(Zlob, Smitfraud i jeszcze
> parę innych), ale po restarcie przy próbie logowania dostaję
> komunikat "Nie możesz się zalogować z powodu ograniczeń konta" - i to
> niezależnie czy w trybie normalnym, czy awaryjnym, czy użytkownik
> (chyba był z prawami administatora - nie sprawdzałem) czy
> Administrator - hasła ztcp były puste. Wyguglałem, że można to
> ponaprawiać poprzez ustawienie hasła w trybie awaryjnym, ale ja do
> [...]

Zaloguj sie na konto administratora i skorzystaj z przywracania systemu.
oraz
Narzedzia systemowe/ Uzytkownicy i grupy/ Uzytkownicy
lub wpisz w okienko uruchom :
lusrmgr.msc
albo Start/ Akcesoria/ PPM na wiersz polecen/ uruchom jako
administrator/ wpisz komende:
net user Administrator <haslo>
a jeśli chcesz je widziec to wydaj nastepne polecenie
net user administrator /active:yes