Re: Uszkodzenie systemu plików

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 30 Apr 2008 - 11:12:35 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
wiadomości news:fv9b6i$ok4$1@polsl.pl...

> Masz na myśli HDD Regenerator? Ale fizycznie dysk jest całko-
> wicie sprawny -- uszkodzona jest tylko logiczna struktura.

To może być złudzenie, ale życzę Ci, abyś to Ty miał całkowitą rację.

> PS. Przed chwilą uruchomiłem CD startowe "Windows Password
> Recovery". Jego linuksowy sterownik NTFS zaprotestował
> przeciwko montowaniu partycji NTFS w trybie RW z powodu
> istnienia niedokończonego logu transakcji, ale zamontował
> system plików w trybie RO i wszystko widać na partycji
> prawidłowo. Ino żaden Windows nie potrafi jej podmontować...

To skopiować wszystko, sformatować Patrycję :) i zrzucić dane z
powrotem...
Nie chcę Cię namawiać na CHKDSK - w pewnych warunkach potrafi trwale
uszkodzić to, co bez niego dało by się jeszcze uratować.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.