Re: VISTA na Laptopie ASUS F3S i aktualizacje

Autor: lolo <brahmasmi_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Apr 2008 - 09:05:21 MET DST

lolo wrote:

> Witam
>
> Odkryłem że po pobraniu aktualizacji moja Vista na ASUS F3S padła i nie
> chciała się uruchomić, spędziłem nad tym kilka dni w końcu odinstalowałem
> wszystkie aktualizacje i Vista działa. Dodam że wszystko kupione legalnie
> - VISTA BUISNESS PL na laptopie ASUS - preinstalowana firmowo. Czy ktoś
> zna ten problem?
>
> lolo

kur... ta Chora wista, po wyłączeniu aktualizacji, dziś je sama włączyła i
pobrała poczym znół padła. Samo chore konfigurowanie aktualizacji trwało
godzinę poczym system nie chciał się włączyć, na pewno dziś znów stracę ze
2 godziny na wywalaniu aktualizacji bo Gates nie zrobił żeby można je było
wszystkie wywalić na raz,. A czemu mi się te aktualizacje same włączyły -
choroba wie!

Takiego gówna jak wista to w życiu nie widziałem.

Nowy Asus z Core2DUO i 2GB ram po aktualizacji włącza się godzinę czasu, to
chore!!!

BILU GATESIE - wsadź se w zadek swoją Vistę!

lolo