Laptop z vistą sam się włącza

Autor: Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
Data: Tue 29 Apr 2008 - 12:47:00 MET DST

Dostałem słuzowego laptopa (HP 3710b) z vistą. Ja to jestem lejek
kompletny, do tej pory pracowałem na linuksach itd, i teraz się uczę
pomału.

Odkryłem, że laptop sam się włącza w nocy i ściąga sobie aktualizacje.
Wyłączyłem to aktualizowanie i kolejnej nocy już nie włączył. Ale skąd
WYŁĄCZONY (do stanu "hibernacja", wszystkie lampki ciemne) laptop wie,
że windowsy będą chciały się aktualizować o 03:00?

(Jakby co, to "wake on lan" jest wyłączone.)

I druga sprawa - laptop nic nie robiąc błyska lampką dysku co kilka
sekund (nie do końca regularnie). Tak ma być? Myślałem, że jak się nic
nie robi, to i z dysku nie korzysta i dysk się przestaje kręcić...
Wydaje mi się, że pierwszego dnia tak nie robił, ale może nie
zwróciłem uwagi. Prawie nic na razie nie instalowałem (firefox,
OpenOffice)...

  MJ