Virtual Machine PC 2007 i Ubuntu :)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Apr 2008 - 21:33:58 MET DST

Witam
Właśnie próbowałem uruchomić instalację Ubuntu na MS VM PC 2007. Niby
wszystko idzie (ale tylko w tzw. bezpiecznym trybie graficznym, bo w
pierwszej opcji w menu dzieją się dziwne rzeczy z trybem graficznym) ale
kiedy już mam pulpit Ubuntu nie idzie przekazać myszy ani klawiatury.
Odpaliłem kontrolnie dosa i jakiś program dosowy z myszą i przekazywanie
sterowania do i z VM działa bez zarzutu. Ma ktoś jakiś pomysł albo
obserwację jak to zrobić z Ubuntu?

--
Jacek