Re: Plik wymiany

Autor: NOKGAMER <nokgamer(niespamuj)_at_onet.eu>
Data: Mon 28 Apr 2008 - 10:56:41 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:fv2ms8$oin$2@mx1.internetia.pl...
> Dlatego, że sam na to pozwoliłeś. System podany zakres traktuje jako
> wartość
> wyjściową.

Na nic nie pozwalałem! :-)
Uważałem do tej pory, że podany ręcznie zakres będzie funkcjonował i system
go nie zmieni.

> Tak, czytając archiwum grupy. W skrócie - ustaw stałą wielkość (podaj dwie
> równe liczby, a nie od-do). System zmieni wielkość tylko wtedy, kiedy
> będzie
> musiał i na tyle, na ile będzie musiał.

A właśnie! Na drugim komputerze też ustawiam widełki w tym samym zakresie i
nie robi mi tak wielkiego pliku wymiany. A akurat tamten komputer ma większy
dysk, a tu nie mam i trochę mnie to denerwowało, bowiem ostatnie 1,6 GB, a
system mi robi plik wymiany na 1,49 GB. Nie wiedziałem dlaczego, a zakres
robiłem taki, bo liczyłem, że może nie użyje tych 256 MB do czasu odpalenia
tego programu lub będzie zmniejszał go w przypadku braku użycia.

Zwiększenie pliku wymiany i komunikat o zwiększeniu, następuje po kilku
sekundach od potwierdzenia ustawień (leszcze przed restartem). To jest
jeszcze dla mnie niewyjaśnione. Myślę, że takie coś powinno nastąpić dopiero
w przypadku realnej potrzeby.

> Czyli zapas 256 MB faktycznie by się przydał. A jak wygląda sprawa po
> uruchomieniu wspomnianego na początku programu?

On podaje komunikat, że bez pliku wymiany nie może pracować. Będę dopiero
sprawdzał, czy te 256MB mu wystarczy.

Dziękuję za informacje.