Plik wymiany

Autor: NOKGAMER <nokgamer(niespamuj)_at_onet.eu>
Data: Sun 27 Apr 2008 - 21:01:03 MET DST

Nie miałem pliku wymiany, ale jeden program dopominał się o takowy i
musiałem założyć. Ustwaiłem rozmiar niestandardowy (od 2 MB do 256 MB),
bowiem mam mało przestrzeni na dysku twardym. Niestety, krótko po
zatwierdzeniu tego system Windows zmienia mi wielkość pliku na 1.49 GB !
Dlaczego, gdy ja ustawiam określony zakres Windows zmienia to na swoją
wartość? Czy można temu zaradzić?

Mam 1GB RAMu i komputer bez wirtualnej pamięci działał prawidłowo, a
Menadżer Windows nie wykazuje użycia pamięci w szczycie więcej niż 880 MB.