Re: Czemu ta grupa jeszcze dziala ?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 25 Apr 2008 - 23:53:57 MET DST

Osoba podpisana jako Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> w artykule
<news:ftuti0$ser$4@polsl.pl> pisze:

> Z prostej przyczyny. Nie wiem, kto powinien powiadomić admina
> tego serwera i nic mnie to nie obchodzi, bo jestem tylko jego
> użytkownikiem. Skoro nie działa, to narzekam. Koniec.

Gdybym był *początkującym* użytkownikiem grup dyskusyjnych, wysłałbym
narzekania na pierwszą z brzegu grupę. Tam dowiedziałbym się o właściwej
ścieżce postępowania, mniej więcej takiej:
1. Przeczytaj archiwum grupy pl.internet.pomoc.
2. Znajdź informacje na temat RFC 2142 i funkcyjnych adresów emailowych.
3. Jeśli coś nie działa na serwerze, z którego korzystasz, napisz na adres
wynikający z RFC 2142 lub podany w polu nagłówka "X-Complaints-To".
4. Jeśli admin nie reaguje, napisz na grupę pl.news.admin.
5. Jeśli kolejne zgłoszenia problemu nic nie zmienią, zmień serwer na inny z
podanej listy.

Jako zwykły *użytkownik* grup dyskusyjnych w taki właśnie sposób reaguję w
przypadku problemów z konkretnym serwerem. Zwykle działa i nie narzekam.
Koniec.

> A Twój komentarz jest również dla mnie obraźliwy. Miał taki być?

Ladmin to osoba, która krytykę własnej niekompetencji odbiera jako obraźliwy
atak osobisty. Prawdziwa cnota krytyk się nie boi.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)
  ...admin z przypadku często pewnych rzeczy nie wie/nie zna/nie umie/